Wie ben ik.

Ria-web

Hallo, ik wil me even voorstellen.

Ik ben Ria Kessels en woon in Nederweert.
Sinds 5 september 1987 ben ik getrouwd met mijn grote liefde Eric Kessels.
Op 21 februari 1990 werd ons leven verrijkt met een zoon: Gerwin en op 22 juli 1992 kwam zoon Wilbert ons gezin versterken.

Van 1985 t/m 1990 heb ik gewerkt in de gezinszorg. Toen Gerwin zich aankondigde heb ik zeer bewust de keuze gemaakt om voor de kids thuis te blijven. Nooit geen spijt van gehad.

Actief kwam ik in aanraking met spiritualiteit in 1996. Voorzichtig begon ik met een cursus Ki-ontwikkeling. Daarna ben ik Universele Energie Therapie gaan volgen en heb niveau 1 t/ m 4 behaald. Ik ging hier mee aan het werk en het bracht mij mooie ervaringen. Het maakte dat ik wezenlijk het verschil kon maken voor iemand. Maar na verloop van tijd wilde ik meer. In het jaar 2001 en 2002 heb ik Reiki 1 en 2 met succes afgerond. Dit werd gevolgd door een cursus innerlijke kind.

Ook creatief ben ik bezig geweest. Van 2002 t/m 2005 heb ik cursussen mandala tekenen gevolgd . Met als hoogte punt wel het chakra tekenen. Wat was dat gaaf om te doen!

Na een aantal jaren kon ik dan uiteindelijk toch mijn wens in vervulling laten gaan. In september 2009 was de tijd rijp om aan de cursus handlijnkunde te beginnen. Hier was ik al jaren door gefascineerd. Verschillende keren heb ik zelf de handen laten lezen en ook beide kinderen hebben het een keertje mogen ervaren. Te gek wat iemand over jou kan vertellen zonder dat zij ook maar enig idee heeft wie dat je bent.

In januari 2013 heb ik mijn certificaat op zak, maar de tijd was nog niet daar, om er actief iets mee te gaan doen. Drie jaar later, is de drang om iets voor een ander te betekenen groot aanwezig. Mede doordat ik het afgelopen jaar lichamelijk een lastige tijd heb gehad, verschillende keuzes heb moeten maken en afscheid moest nemen van…
Nog een engelen cursus gevolgd en het beeld werd steeds duidelijker over wat ik nou zelf zou willen, mij actief naar buiten toe bezig houden met handlezen. Het voelt super om iets voor een ander te kunnen betekenen met mijn passie.

Inmiddels is het 2019. Al jaren ben ik geïnteresseerd in kaarten leggen. In 2004 heb ik een cursus chakra tekenen gevolgd, en hier staan de kaarten al in getekend. Het was toen mijn wens om dit eens te leren. Ik heb in het verleden verschillende kaartendeks gekocht, maar het pakte mij niet.
Maar welke kaarten passen dan wel bij mij……..
Dit werd duidelijk toen ik bij The Angel Academy van Han Beeren te Bree, in contact kwam met haar Engelen Toekomst Kaarten. Dit kaartendek sprak mij meteen aan.

Door de kaarten in een bepaalde volgorde te leggen, krijg je een verhaal van het verleden, heden en toekomst betreft de vraag. Het zijn mooie kaarten en duidelijk om te vertellen. Dus ging ik hiermee aan de slag.

In januari 2019 heb ik de cursus bij haar afgerond en kan het echte werk gaan beginnen. Door te oefenen met een mede studente en met de lieve mensen die graag proefkonijn wilde zijn, ben ik nu zo ver dat ik ook voor andere mensen kaarten kan en wil leggen.

Door zelf je kaarten te schudden en je te concentreren op een bepaalde vraag, geef je de energie door aan de kaarten. Het onderbewuste zal de kaarten in een bepaalde volgorde leggen, zodat de kaarten die getoond worden de juiste informatie aan jouw doorgegeven.

Inmiddels is het 2022 en heb ik vele stappen gemaakt. Zei ik 7 jaar geleden nog: ik ga geen handen lezen voor ” vreemde” mensen, niet op beurzen staan, geen lezingen, workshops of les geven……. inmiddels doe ik het allemaal en ben hier erg gelukkig mee. Ik blijf mij ontwikkelen en vindt het heerlijk om creatief bezig te zijn. Zowel om les te schrijven en opdrachten te maken of gewoon met encaustic art. Hierin geef ik inmiddels ook een workshops in, voor kleine groepjes. Heerlijk een momentje fröbelen.

Iedereen die denkt, ik zou wel meer informatie willen over handlezen, engelen toekomst kaarten of encaustic art, of je wil het graag ervaren, kan contact met mij opnemen via het contact formulier.
Ik nodig je hierbij graag uit.

Ik ben trots op mijzelf, op het punt waar ik nu sta, op het pad dat ik bewandel en de keuzes die ik heb gemaakt.
Lieve groeten, Ria